full |
1. Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie wniosków o przyjęcie do OPNT
1.1 Złożenie wniosku aplikacyjnego w wersji papierowej na adres: Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny; 10-683 Olsztyn; ul. Wł. Trylińskiego 2 oraz wersji elektronicznej na adres: sekretariat@opnt.olsztyn.pl.
1.2 Przeprowadzenie oceny formalnej przez pracowników OPN-T. Dopuszcza się przeprowadzenie rozmowy
kwalifikacyjnej z przedstawicielami Wnioskodawcy (w przypadku braków formalnych wnioskodawca proszony jest o uzupełnienie wniosku).
1.3 Przeprowadzenie oceny merytorycznej oraz wydanie opinii przez Radę Naukową OPN-T. Dopuszcza się przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z przedstawicielami Rady Naukowej.
1.4 Decyzja Dyrektora Olsztyńskiego Parku Naukowo-Technologicznego.
1.5 Dostarczenie dokumentów dodatkowych do przygotowania umowy najmu, których wykaz zawiera formularz
wniosku aplikacyjnego.
1.6 Zawarcie umowy najmu. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podpisanie przedwstępnej umowy najmu.
Uwaga: Przyjmowanie wniosków odbywa się w sposób ciągły. Wniosek można złożyć każdego dnia (od pon. do pt.
w godzinach 7.00-15.00) w sekretariacie OPNT.
Załączniki:
1. Wniosek aplikacyjny
2. Biznesplan
3. Klasyfikacja Działalności Gospodarczej we Wspólnocie Europejskiej
4. Wniosek o pomoc de minimis załącznik 1
5. Wniosek o pomoc de minimis załącznik 2
6. Wniosek o pomoc de minimis załącznik 3
7. Oświadczenie o niezaleganiu z podatkami, składkami wobec ZUS i US
Inne dokumenty:
1. Regulamin Olsztyńskiego Parku Naukowo-Technologicznego
2. Regulamin CENTRUM TRANSFERU TECHNOLOGII OLSZTYŃSKIEGO PARKU NAUKOWO-TECHNOLOGICZNEGO
3. Regulamin pomocy de minimis
4. Regulamin udzielania dofinansowania rezydentom OPN-T
2. Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków
2.1 Przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków powierza się wyznaczonemu
pracownikowi administracji.
2.2 W widocznym miejscu w pomieszczeniach OPNT należy umieścić informację wskazującą miejsce do
przyjmowania skarg i wniosków, jak również miejsce i czas przyjmowania skarżących w sprawach skarg i wniosków.
2.3 Rejestr skarg i wniosków prowadzony jest w formie elektronicznej.
2.4 W rejestrze skarg i wniosków nie odnotowuje się przypadków dotyczących funkcjonowania instalacji technicznych OPNT.
2.5 Wszyscy pracownicy OPNT mają obowiązek natychmiastowego zgłoszenia skarg i wniosków celem zaewidencjonowania w rejestrze skarg i wniosków.
2.6 Odpowiedzi na skargi i wnioski przygotowują właściwi pracownicy stosownie do zakresu realizowanych zadań.
2.7 Odpowiedzi na skargi i wnioski podpisuje dyrektor lub jego zastępca.
2.8 Skargi i wnioski mogą być składane w każdej, dogodnej dla wnoszącego formie dozwolonej prawem, w tym ustnie do protokołu.
2.9 Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska/nazwy oraz adresu wnoszącego – złożone anonimowo – podlegają rozpatrzeniu wyłącznie wówczas, gdy uzasadnia to interes społeczny.
2.10 Skargi i wnioski załatwia się bez zbędnej zwłoki.
2.11 Skargi i wnioski wymagające zbierania dowodów, informacji lub wyjaśnień powinny być załatwiane najpóźniej w terminie 1 miesiąca od daty wpływu skargi lub wniosku.
|
1. Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie wniosków o przyjęcie do OPNT
1.1 Złożenie wniosku aplikacyjnego w wersji papierowej na adres: Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny; 10-683 Olsztyn; ul. Wł. Trylińskiego 2 oraz wersji elektronicznej na adres: sekretariat@opnt.olsztyn.eu.
1.2 Przeprowadzenie oceny formalnej przez pracowników OPN-T. Dopuszcza się przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z przedstawicielami Wnioskodawcy (w przypadku braków formalnych wnioskodawca proszony jest o uzupełnienie wniosku).
1.3 Przeprowadzenie oceny merytorycznej oraz wydanie opinii przez Radę Naukową OPN-T. Dopuszcza się przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z przedstawicielami Rady Naukowej.
1.4 Decyzja Dyrektora Olsztyńskiego Parku Naukowo-Technologicznego.
1.5 Dostarczenie dokumentów dodatkowych do przygotowania umowy najmu, których wykaz zawiera formularz wniosku aplikacyjnego.
1.6 Zawarcie umowy najmu. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podpisanie przedwstępnej umowy najmu.
Uwaga: Przyjmowanie wniosków odbywa się w sposób ciągły. Wniosek można złożyć każdego dnia (od pon. do pt. w godzinach 7.00-15.00) w sekretariacie OPNT.
Załączniki:
1. Wniosek aplikacyjny
2. Biznesplan
3. Klasyfikacja Działalności Gospodarczej we Wspólnocie Europejskiej
4. Wniosek o pomoc de minimis załącznik 1
5. Wniosek o pomoc de minimis załącznik 2
6. Wniosek o pomoc de minimis załącznik 3
7. Oświadczenie o niezaleganiu z podatkami, składkami wobec ZUS i US
Inne dokumenty:
1. Regulamin Olsztyńskiego Parku Naukowo-Technologicznego
2. Regulamin CENTRUM TRANSFERU TECHNOLOGII OLSZTYŃSKIEGO PARKU NAUKOWO-TECHNOLOGICZNEGO
3. Regulamin pomocy de minimis
4. Regulamin udzielania dofinansowania rezydentom OPN-T
2. Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków
2.1 Przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków powierza się wyznaczonemu
pracownikowi administracji.
2.2 W widocznym miejscu w pomieszczeniach OPNT należy umieścić informację wskazującą miejsce do przyjmowania skarg i wniosków, jak również miejsce i czas przyjmowania skarżących w sprawach skarg i wniosków.
2.3 Rejestr skarg i wniosków prowadzony jest w formie elektronicznej.
2.4 W rejestrze skarg i wniosków nie odnotowuje się przypadków dotyczących funkcjonowania instalacji technicznych OPNT.
2.5 Wszyscy pracownicy OPNT mają obowiązek natychmiastowego zgłoszenia skarg i wniosków celem zaewidencjonowania w rejestrze skarg i wniosków.
2.6 Odpowiedzi na skargi i wnioski przygotowują właściwi pracownicy stosownie do zakresu realizowanych zadań.
2.7 Odpowiedzi na skargi i wnioski podpisuje dyrektor lub jego zastępca.
2.8 Skargi i wnioski mogą być składane w każdej, dogodnej dla wnoszącego formie dozwolonej prawem, w tym ustnie do protokołu.
2.9 Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska/nazwy oraz adresu wnoszącego – złożone anonimowo – podlegają rozpatrzeniu wyłącznie wówczas, gdy uzasadnia to interes społeczny.
2.10 Skargi i wnioski załatwia się bez zbędnej zwłoki.
2.11 Skargi i wnioski wymagające zbierania dowodów, informacji lub wyjaśnień powinny być załatwiane najpóźniej w terminie 1 miesiąca od daty wpływu skargi lub wniosku.
|