Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2018-10-08 09:42:14  polszynski polszynski

Utworzono artykuł 165254 o nazwie 'Przyjmowanie i załatwianie spraw w OPN-T'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste165254
user_idpuste2500228
resource_idpuste482
namepustePrzyjmowanie i załatwianie spraw w OPN-T
category_idpuste126
language_idpuste1
shortpustePrzyjmowanie i załatwianie spraw
fullpuste

Przyjmowanie i załatwianie spraw w OPN-T

publishfrompuste2018-10-08 00:00:00
_activepuste1
slugpusteprzyjmowanie-i-zalatwianie-spraw-w-opn-t
2018-10-08 09:50:05  polszynski polszynski
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2018-10-08 09:57:51  polszynski polszynski
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2018-10-08 11:21:58  polszynski polszynski

Pole full zmieniło wartość z '<p> Przyjmowanie i załatwianie spraw w OPN-T</p> ' na '<p style="margin-left:36.0pt;"> <strong>1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie wniosk&oacute;w o przyjęcie do OPNT</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 1.1&nbsp;&nbsp;&nbsp; Złożenie wniosku aplikacyjnego w wersji papierowej na adres: Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny; 10-683 Olsztyn; ul. Wł. Trylińskiego 2 oraz wersji elektronicznej na adres: sekretariat@opnt.olsztyn.pl.</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 1.2&nbsp;&nbsp;&nbsp; Przeprowadzenie oceny formalnej przez pracownik&oacute;w OPN-T. Dopuszcza się przeprowadzenie rozmowy &nbsp;</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> kwalifikacyjnej z przedstawicielami Wnioskodawcy (w przypadku brak&oacute;w formalnych wnioskodawca proszony jest o uzupełnienie wniosku).</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 1.3&nbsp;&nbsp;&nbsp; Przeprowadzenie oceny merytorycznej oraz wydanie opinii przez Radę Naukową OPN-T. Dopuszcza się przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z &nbsp;przedstawicielami Rady Naukowej.</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 1.4&nbsp;&nbsp; Decyzja Dyrektora Olsztyńskiego Parku Naukowo-Technologicznego.</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 1.5&nbsp;&nbsp; Dostarczenie dokument&oacute;w dodatkowych do przygotowania umowy najmu, kt&oacute;rych wykaz zawiera formularz &nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; wniosku aplikacyjnego.</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 1.6&nbsp; Zawarcie umowy najmu. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podpisanie przedwstępnej umowy najmu.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Uwaga: Przyjmowanie wniosk&oacute;w odbywa się w spos&oacute;b ciągły. Wniosek można złożyć każdego dnia (od pon. do pt.</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; w godzinach 7.00-15.00)&nbsp; w sekretariacie OPNT.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Załączniki:</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Wniosek aplikacyjny</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Biznesplan</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 3.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Klasyfikacja Działalności Gospodarczej we Wsp&oacute;lnocie Europejskiej</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 4.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Wniosek o pomoc de minimis załącznik 1</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 5.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Wniosek o pomoc de minimis załącznik 2</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 6.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Wniosek o pomoc de minimis załącznik 3</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 7.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Oświadczenie o niezaleganiu z podatkami, składkami wobec ZUS i US</p> <p> &nbsp;</p> <p> Inne dokumenty:</p> <p> 1. Regulamin Olsztyńskiego Parku Naukowo-Technologicznego</p> <p> 2. Regulamin CENTRUM TRANSFERU TECHNOLOGII OLSZTYŃSKIEGO PARKU NAUKOWO-TECHNOLOGICZNEGO</p> <p> 3. Regulamin pomocy de minimis</p> <p> 4. Regulamin udzielania dofinansowania rezydentom OPN-T</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <strong>Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosk&oacute;w </strong></p> <p> &nbsp;</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 2.1&nbsp;&nbsp;&nbsp; Przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosk&oacute;w powierza się wyznaczonemu&nbsp;</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> pracownikowi administracji.</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 2.2&nbsp;&nbsp;&nbsp; W widocznym miejscu w pomieszczeniach OPNT należy umieścić informację wskazującą miejsce do</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> przyjmowania skarg i wniosk&oacute;w, jak r&oacute;wnież miejsce i czas przyjmowania skarżących w sprawach skarg i wniosk&oacute;w.</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 2.3&nbsp;&nbsp;&nbsp; Rejestr skarg i wniosk&oacute;w prowadzony jest w formie elektronicznej.</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 2.4&nbsp;&nbsp;&nbsp; W rejestrze skarg i wniosk&oacute;w nie odnotowuje się przypadk&oacute;w dotyczących funkcjonowania instalacji technicznych OPNT.</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 2.5&nbsp;&nbsp;&nbsp; Wszyscy pracownicy OPNT mają obowiązek natychmiastowego zgłoszenia skarg i wniosk&oacute;w celem zaewidencjonowania w rejestrze skarg i wniosk&oacute;w.</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 2.6&nbsp;&nbsp;&nbsp; Odpowiedzi na skargi i wnioski przygotowują właściwi pracownicy stosownie do zakresu realizowanych zadań.</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 2.7&nbsp;&nbsp;&nbsp; Odpowiedzi na skargi i wnioski podpisuje dyrektor lub jego zastępca.</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 2.8&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;Skargi i wnioski mogą być składane w każdej, dogodnej dla wnoszącego formie dozwolonej prawem, w tym ustnie do protokołu.</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 2.9&nbsp;&nbsp;&nbsp; Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska/nazwy oraz adresu wnoszącego &ndash; złożone anonimowo &ndash; podlegają rozpatrzeniu wyłącznie w&oacute;wczas, gdy uzasadnia to interes społeczny.</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 2.10&nbsp; &nbsp;Skargi i wnioski załatwia się bez zbędnej zwłoki.</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 2.11&nbsp; &nbsp;&nbsp;Skargi i wnioski wymagające zbierania dowod&oacute;w, informacji lub wyjaśnień powinny być załatwiane najp&oacute;źniej w terminie 1 miesiąca od daty wpływu skargi lub wniosku.</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Przyjmowanie i załatwianie spraw w OPN-T

1.       Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie wniosków o przyjęcie do OPNT

 

1.1    Złożenie wniosku aplikacyjnego w wersji papierowej na adres: Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny; 10-683 Olsztyn; ul. Wł. Trylińskiego 2 oraz wersji elektronicznej na adres: sekretariat@opnt.olsztyn.pl.

1.2    Przeprowadzenie oceny formalnej przez pracowników OPN-T. Dopuszcza się przeprowadzenie rozmowy  

kwalifikacyjnej z przedstawicielami Wnioskodawcy (w przypadku braków formalnych wnioskodawca proszony jest o uzupełnienie wniosku).

1.3    Przeprowadzenie oceny merytorycznej oraz wydanie opinii przez Radę Naukową OPN-T. Dopuszcza się przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z  przedstawicielami Rady Naukowej.

         1.4   Decyzja Dyrektora Olsztyńskiego Parku Naukowo-Technologicznego.

         1.5   Dostarczenie dokumentów dodatkowych do przygotowania umowy najmu, których wykaz zawiera formularz    

                  wniosku aplikacyjnego.

          1.6  Zawarcie umowy najmu. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podpisanie przedwstępnej umowy najmu.

 

          Uwaga: Przyjmowanie wniosków odbywa się w sposób ciągły. Wniosek można złożyć każdego dnia (od pon. do pt.

         w godzinach 7.00-15.00)  w sekretariacie OPNT.

 

Załączniki:

1.       Wniosek aplikacyjny

2.       Biznesplan

3.       Klasyfikacja Działalności Gospodarczej we Wspólnocie Europejskiej

4.       Wniosek o pomoc de minimis załącznik 1

5.       Wniosek o pomoc de minimis załącznik 2

6.       Wniosek o pomoc de minimis załącznik 3

7.       Oświadczenie o niezaleganiu z podatkami, składkami wobec ZUS i US

 

Inne dokumenty:

1. Regulamin Olsztyńskiego Parku Naukowo-Technologicznego

2. Regulamin CENTRUM TRANSFERU TECHNOLOGII OLSZTYŃSKIEGO PARKU NAUKOWO-TECHNOLOGICZNEGO

3. Regulamin pomocy de minimis

4. Regulamin udzielania dofinansowania rezydentom OPN-T

 

 

2.       Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków

 

2.1    Przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków powierza się wyznaczonemu 

pracownikowi administracji.

2.2    W widocznym miejscu w pomieszczeniach OPNT należy umieścić informację wskazującą miejsce do

przyjmowania skarg i wniosków, jak również miejsce i czas przyjmowania skarżących w sprawach skarg i wniosków.

2.3    Rejestr skarg i wniosków prowadzony jest w formie elektronicznej.

2.4    W rejestrze skarg i wniosków nie odnotowuje się przypadków dotyczących funkcjonowania instalacji technicznych OPNT.

2.5    Wszyscy pracownicy OPNT mają obowiązek natychmiastowego zgłoszenia skarg i wniosków celem zaewidencjonowania w rejestrze skarg i wniosków.

2.6    Odpowiedzi na skargi i wnioski przygotowują właściwi pracownicy stosownie do zakresu realizowanych zadań.

2.7    Odpowiedzi na skargi i wnioski podpisuje dyrektor lub jego zastępca.

2.8     Skargi i wnioski mogą być składane w każdej, dogodnej dla wnoszącego formie dozwolonej prawem, w tym ustnie do protokołu.

2.9    Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska/nazwy oraz adresu wnoszącego – złożone anonimowo – podlegają rozpatrzeniu wyłącznie wówczas, gdy uzasadnia to interes społeczny.

2.10   Skargi i wnioski załatwia się bez zbędnej zwłoki.

2.11    Skargi i wnioski wymagające zbierania dowodów, informacji lub wyjaśnień powinny być załatwiane najpóźniej w terminie 1 miesiąca od daty wpływu skargi lub wniosku.

2018-10-08 11:24:08  polszynski polszynski
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2023-12-27 09:17:42  Tomasz Siemiątkowski

Pole full zmieniło wartość z '<p style="margin-left:36.0pt;"> <strong>1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie wniosk&oacute;w o przyjęcie do OPNT</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 1.1&nbsp;&nbsp;&nbsp; Złożenie wniosku aplikacyjnego w wersji papierowej na adres: Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny; 10-683 Olsztyn; ul. Wł. Trylińskiego 2 oraz wersji elektronicznej na adres: sekretariat@opnt.olsztyn.pl.</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 1.2&nbsp;&nbsp;&nbsp; Przeprowadzenie oceny formalnej przez pracownik&oacute;w OPN-T. Dopuszcza się przeprowadzenie rozmowy &nbsp;</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> kwalifikacyjnej z przedstawicielami Wnioskodawcy (w przypadku brak&oacute;w formalnych wnioskodawca proszony jest o uzupełnienie wniosku).</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 1.3&nbsp;&nbsp;&nbsp; Przeprowadzenie oceny merytorycznej oraz wydanie opinii przez Radę Naukową OPN-T. Dopuszcza się przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z &nbsp;przedstawicielami Rady Naukowej.</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 1.4&nbsp;&nbsp; Decyzja Dyrektora Olsztyńskiego Parku Naukowo-Technologicznego.</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 1.5&nbsp;&nbsp; Dostarczenie dokument&oacute;w dodatkowych do przygotowania umowy najmu, kt&oacute;rych wykaz zawiera formularz &nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; wniosku aplikacyjnego.</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 1.6&nbsp; Zawarcie umowy najmu. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podpisanie przedwstępnej umowy najmu.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Uwaga: Przyjmowanie wniosk&oacute;w odbywa się w spos&oacute;b ciągły. Wniosek można złożyć każdego dnia (od pon. do pt.</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; w godzinach 7.00-15.00)&nbsp; w sekretariacie OPNT.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Załączniki:</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Wniosek aplikacyjny</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Biznesplan</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 3.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Klasyfikacja Działalności Gospodarczej we Wsp&oacute;lnocie Europejskiej</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 4.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Wniosek o pomoc de minimis załącznik 1</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 5.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Wniosek o pomoc de minimis załącznik 2</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 6.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Wniosek o pomoc de minimis załącznik 3</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 7.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Oświadczenie o niezaleganiu z podatkami, składkami wobec ZUS i US</p> <p> &nbsp;</p> <p> Inne dokumenty:</p> <p> 1. Regulamin Olsztyńskiego Parku Naukowo-Technologicznego</p> <p> 2. Regulamin CENTRUM TRANSFERU TECHNOLOGII OLSZTYŃSKIEGO PARKU NAUKOWO-TECHNOLOGICZNEGO</p> <p> 3. Regulamin pomocy de minimis</p> <p> 4. Regulamin udzielania dofinansowania rezydentom OPN-T</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <strong>Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosk&oacute;w </strong></p> <p> &nbsp;</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 2.1&nbsp;&nbsp;&nbsp; Przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosk&oacute;w powierza się wyznaczonemu&nbsp;</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> pracownikowi administracji.</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 2.2&nbsp;&nbsp;&nbsp; W widocznym miejscu w pomieszczeniach OPNT należy umieścić informację wskazującą miejsce do</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> przyjmowania skarg i wniosk&oacute;w, jak r&oacute;wnież miejsce i czas przyjmowania skarżących w sprawach skarg i wniosk&oacute;w.</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 2.3&nbsp;&nbsp;&nbsp; Rejestr skarg i wniosk&oacute;w prowadzony jest w formie elektronicznej.</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 2.4&nbsp;&nbsp;&nbsp; W rejestrze skarg i wniosk&oacute;w nie odnotowuje się przypadk&oacute;w dotyczących funkcjonowania instalacji technicznych OPNT.</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 2.5&nbsp;&nbsp;&nbsp; Wszyscy pracownicy OPNT mają obowiązek natychmiastowego zgłoszenia skarg i wniosk&oacute;w celem zaewidencjonowania w rejestrze skarg i wniosk&oacute;w.</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 2.6&nbsp;&nbsp;&nbsp; Odpowiedzi na skargi i wnioski przygotowują właściwi pracownicy stosownie do zakresu realizowanych zadań.</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 2.7&nbsp;&nbsp;&nbsp; Odpowiedzi na skargi i wnioski podpisuje dyrektor lub jego zastępca.</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 2.8&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;Skargi i wnioski mogą być składane w każdej, dogodnej dla wnoszącego formie dozwolonej prawem, w tym ustnie do protokołu.</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 2.9&nbsp;&nbsp;&nbsp; Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska/nazwy oraz adresu wnoszącego &ndash; złożone anonimowo &ndash; podlegają rozpatrzeniu wyłącznie w&oacute;wczas, gdy uzasadnia to interes społeczny.</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 2.10&nbsp; &nbsp;Skargi i wnioski załatwia się bez zbędnej zwłoki.</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> 2.11&nbsp; &nbsp;&nbsp;Skargi i wnioski wymagające zbierania dowod&oacute;w, informacji lub wyjaśnień powinny być załatwiane najp&oacute;źniej w terminie 1 miesiąca od daty wpływu skargi lub wniosku.</p> ' na ' <p style="margin-left:36.0pt;"><strong>1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie wniosk&oacute;w o przyjęcie do OPNT</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">1.1&nbsp;&nbsp;&nbsp; Złożenie wniosku aplikacyjnego w wersji papierowej na adres: Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny; 10-683 Olsztyn; ul. Wł. Trylińskiego 2 oraz wersji elektronicznej na adres: sekretariat@opnt.olsztyn.eu.</p> <p style="margin-left:36.0pt;">1.2&nbsp;&nbsp;&nbsp; Przeprowadzenie oceny formalnej przez pracownik&oacute;w OPN-T. Dopuszcza się przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z przedstawicielami Wnioskodawcy (w przypadku brak&oacute;w formalnych wnioskodawca proszony jest o uzupełnienie wniosku).</p> <p style="margin-left:36.0pt;">1.3&nbsp;&nbsp;&nbsp; Przeprowadzenie oceny merytorycznej oraz wydanie opinii przez Radę Naukową OPN-T. Dopuszcza się przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z &nbsp;przedstawicielami Rady Naukowej.</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 1.4&nbsp;&nbsp; Decyzja Dyrektora Olsztyńskiego Parku Naukowo-Technologicznego.</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 1.5&nbsp;&nbsp; Dostarczenie dokument&oacute;w dodatkowych do przygotowania umowy najmu, kt&oacute;rych wykaz zawiera formularz wniosku aplikacyjnego.</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 1.6&nbsp; Zawarcie umowy najmu. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podpisanie przedwstępnej umowy najmu.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Uwaga: Przyjmowanie wniosk&oacute;w odbywa się w spos&oacute;b ciągły. Wniosek można złożyć każdego dnia (od pon. do pt. w godzinach 7.00-15.00)&nbsp; w sekretariacie OPNT.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Załączniki:</p> <p style="margin-left:36.0pt;">1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Wniosek aplikacyjny</p> <p style="margin-left:36.0pt;">2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Biznesplan</p> <p style="margin-left:36.0pt;">3.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Klasyfikacja Działalności Gospodarczej we Wsp&oacute;lnocie Europejskiej</p> <p style="margin-left:36.0pt;">4.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Wniosek o pomoc de minimis załącznik 1</p> <p style="margin-left:36.0pt;">5.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Wniosek o pomoc de minimis załącznik 2</p> <p style="margin-left:36.0pt;">6.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Wniosek o pomoc de minimis załącznik 3</p> <p style="margin-left:36.0pt;">7.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Oświadczenie o niezaleganiu z podatkami, składkami wobec ZUS i US</p> <p>&nbsp;</p> <p>Inne dokumenty:</p> <p>1. Regulamin Olsztyńskiego Parku Naukowo-Technologicznego</p> <p>2. Regulamin CENTRUM TRANSFERU TECHNOLOGII OLSZTYŃSKIEGO PARKU NAUKOWO-TECHNOLOGICZNEGO</p> <p>3. Regulamin pomocy de minimis</p> <p>4. Regulamin udzielania dofinansowania rezydentom OPN-T</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <strong>Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosk&oacute;w </strong></p> <p>&nbsp;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">2.1&nbsp;&nbsp;&nbsp; Przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosk&oacute;w powierza się wyznaczonemu&nbsp;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">pracownikowi administracji.</p> <p style="margin-left:36.0pt;">2.2&nbsp;&nbsp;&nbsp; W widocznym miejscu w pomieszczeniach OPNT należy umieścić informację wskazującą miejsce do przyjmowania skarg i wniosk&oacute;w, jak r&oacute;wnież miejsce i czas przyjmowania skarżących w sprawach skarg i wniosk&oacute;w.</p> <p style="margin-left:36.0pt;">2.3&nbsp;&nbsp;&nbsp; Rejestr skarg i wniosk&oacute;w prowadzony jest w formie elektronicznej.</p> <p style="margin-left:36.0pt;">2.4&nbsp;&nbsp;&nbsp; W rejestrze skarg i wniosk&oacute;w nie odnotowuje się przypadk&oacute;w dotyczących funkcjonowania instalacji technicznych OPNT.</p> <p style="margin-left:36.0pt;">2.5&nbsp;&nbsp;&nbsp; Wszyscy pracownicy OPNT mają obowiązek natychmiastowego zgłoszenia skarg i wniosk&oacute;w celem zaewidencjonowania w rejestrze skarg i wniosk&oacute;w.</p> <p style="margin-left:36.0pt;">2.6&nbsp;&nbsp;&nbsp; Odpowiedzi na skargi i wnioski przygotowują właściwi pracownicy stosownie do zakresu realizowanych zadań.</p> <p style="margin-left:36.0pt;">2.7&nbsp;&nbsp;&nbsp; Odpowiedzi na skargi i wnioski podpisuje dyrektor lub jego zastępca.</p> <p style="margin-left:36.0pt;">2.8&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;Skargi i wnioski mogą być składane w każdej, dogodnej dla wnoszącego formie dozwolonej prawem, w tym ustnie do protokołu.</p> <p style="margin-left:36.0pt;">2.9&nbsp;&nbsp;&nbsp; Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska/nazwy oraz adresu wnoszącego &ndash; złożone anonimowo &ndash; podlegają rozpatrzeniu wyłącznie w&oacute;wczas, gdy uzasadnia to interes społeczny.</p> <p style="margin-left:36.0pt;">2.10&nbsp; &nbsp;Skargi i wnioski załatwia się bez zbędnej zwłoki.</p> <p style="margin-left:36.0pt;">2.11&nbsp; &nbsp;&nbsp;Skargi i wnioski wymagające zbierania dowod&oacute;w, informacji lub wyjaśnień powinny być załatwiane najp&oacute;źniej w terminie 1 miesiąca od daty wpływu skargi lub wniosku.</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

1.       Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie wniosków o przyjęcie do OPNT

 

1.1    Złożenie wniosku aplikacyjnego w wersji papierowej na adres: Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny; 10-683 Olsztyn; ul. Wł. Trylińskiego 2 oraz wersji elektronicznej na adres: sekretariat@opnt.olsztyn.pl.

1.2    Przeprowadzenie oceny formalnej przez pracowników OPN-T. Dopuszcza się przeprowadzenie rozmowy  

kwalifikacyjnej z przedstawicielami Wnioskodawcy (w przypadku braków formalnych wnioskodawca proszony jest o uzupełnienie wniosku).

1.3    Przeprowadzenie oceny merytorycznej oraz wydanie opinii przez Radę Naukową OPN-T. Dopuszcza się przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z  przedstawicielami Rady Naukowej.

         1.4   Decyzja Dyrektora Olsztyńskiego Parku Naukowo-Technologicznego.

         1.5   Dostarczenie dokumentów dodatkowych do przygotowania umowy najmu, których wykaz zawiera formularz    

                  wniosku aplikacyjnego.

          1.6  Zawarcie umowy najmu. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podpisanie przedwstępnej umowy najmu.

 

          Uwaga: Przyjmowanie wniosków odbywa się w sposób ciągły. Wniosek można złożyć każdego dnia (od pon. do pt.

         w godzinach 7.00-15.00)  w sekretariacie OPNT.

 

Załączniki:

1.       Wniosek aplikacyjny

2.       Biznesplan

3.       Klasyfikacja Działalności Gospodarczej we Wspólnocie Europejskiej

4.       Wniosek o pomoc de minimis załącznik 1

5.       Wniosek o pomoc de minimis załącznik 2

6.       Wniosek o pomoc de minimis załącznik 3

7.       Oświadczenie o niezaleganiu z podatkami, składkami wobec ZUS i US

 

Inne dokumenty:

1. Regulamin Olsztyńskiego Parku Naukowo-Technologicznego

2. Regulamin CENTRUM TRANSFERU TECHNOLOGII OLSZTYŃSKIEGO PARKU NAUKOWO-TECHNOLOGICZNEGO

3. Regulamin pomocy de minimis

4. Regulamin udzielania dofinansowania rezydentom OPN-T

 

 

2.       Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków

 

2.1    Przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków powierza się wyznaczonemu 

pracownikowi administracji.

2.2    W widocznym miejscu w pomieszczeniach OPNT należy umieścić informację wskazującą miejsce do

przyjmowania skarg i wniosków, jak również miejsce i czas przyjmowania skarżących w sprawach skarg i wniosków.

2.3    Rejestr skarg i wniosków prowadzony jest w formie elektronicznej.

2.4    W rejestrze skarg i wniosków nie odnotowuje się przypadków dotyczących funkcjonowania instalacji technicznych OPNT.

2.5    Wszyscy pracownicy OPNT mają obowiązek natychmiastowego zgłoszenia skarg i wniosków celem zaewidencjonowania w rejestrze skarg i wniosków.

2.6    Odpowiedzi na skargi i wnioski przygotowują właściwi pracownicy stosownie do zakresu realizowanych zadań.

2.7    Odpowiedzi na skargi i wnioski podpisuje dyrektor lub jego zastępca.

2.8     Skargi i wnioski mogą być składane w każdej, dogodnej dla wnoszącego formie dozwolonej prawem, w tym ustnie do protokołu.

2.9    Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska/nazwy oraz adresu wnoszącego – złożone anonimowo – podlegają rozpatrzeniu wyłącznie wówczas, gdy uzasadnia to interes społeczny.

2.10   Skargi i wnioski załatwia się bez zbędnej zwłoki.

2.11    Skargi i wnioski wymagające zbierania dowodów, informacji lub wyjaśnień powinny być załatwiane najpóźniej w terminie 1 miesiąca od daty wpływu skargi lub wniosku.

1.       Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie wniosków o przyjęcie do OPNT

 

1.1    Złożenie wniosku aplikacyjnego w wersji papierowej na adres: Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny; 10-683 Olsztyn; ul. Wł. Trylińskiego 2 oraz wersji elektronicznej na adres: sekretariat@opnt.olsztyn.eu.

1.2    Przeprowadzenie oceny formalnej przez pracowników OPN-T. Dopuszcza się przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z przedstawicielami Wnioskodawcy (w przypadku braków formalnych wnioskodawca proszony jest o uzupełnienie wniosku).

1.3    Przeprowadzenie oceny merytorycznej oraz wydanie opinii przez Radę Naukową OPN-T. Dopuszcza się przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z  przedstawicielami Rady Naukowej.

         1.4   Decyzja Dyrektora Olsztyńskiego Parku Naukowo-Technologicznego.

         1.5   Dostarczenie dokumentów dodatkowych do przygotowania umowy najmu, których wykaz zawiera formularz wniosku aplikacyjnego.

          1.6  Zawarcie umowy najmu. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podpisanie przedwstępnej umowy najmu.

 

          Uwaga: Przyjmowanie wniosków odbywa się w sposób ciągły. Wniosek można złożyć każdego dnia (od pon. do pt. w godzinach 7.00-15.00)  w sekretariacie OPNT.

 

Załączniki:

1.       Wniosek aplikacyjny

2.       Biznesplan

3.       Klasyfikacja Działalności Gospodarczej we Wspólnocie Europejskiej

4.       Wniosek o pomoc de minimis załącznik 1

5.       Wniosek o pomoc de minimis załącznik 2

6.       Wniosek o pomoc de minimis załącznik 3

7.       Oświadczenie o niezaleganiu z podatkami, składkami wobec ZUS i US

 

Inne dokumenty:

1. Regulamin Olsztyńskiego Parku Naukowo-Technologicznego

2. Regulamin CENTRUM TRANSFERU TECHNOLOGII OLSZTYŃSKIEGO PARKU NAUKOWO-TECHNOLOGICZNEGO

3. Regulamin pomocy de minimis

4. Regulamin udzielania dofinansowania rezydentom OPN-T

 

 

2.       Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków

 

2.1    Przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków powierza się wyznaczonemu 

pracownikowi administracji.

2.2    W widocznym miejscu w pomieszczeniach OPNT należy umieścić informację wskazującą miejsce do przyjmowania skarg i wniosków, jak również miejsce i czas przyjmowania skarżących w sprawach skarg i wniosków.

2.3    Rejestr skarg i wniosków prowadzony jest w formie elektronicznej.

2.4    W rejestrze skarg i wniosków nie odnotowuje się przypadków dotyczących funkcjonowania instalacji technicznych OPNT.

2.5    Wszyscy pracownicy OPNT mają obowiązek natychmiastowego zgłoszenia skarg i wniosków celem zaewidencjonowania w rejestrze skarg i wniosków.

2.6    Odpowiedzi na skargi i wnioski przygotowują właściwi pracownicy stosownie do zakresu realizowanych zadań.

2.7    Odpowiedzi na skargi i wnioski podpisuje dyrektor lub jego zastępca.

2.8     Skargi i wnioski mogą być składane w każdej, dogodnej dla wnoszącego formie dozwolonej prawem, w tym ustnie do protokołu.

2.9    Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska/nazwy oraz adresu wnoszącego – złożone anonimowo – podlegają rozpatrzeniu wyłącznie wówczas, gdy uzasadnia to interes społeczny.

2.10   Skargi i wnioski załatwia się bez zbędnej zwłoki.

2.11    Skargi i wnioski wymagające zbierania dowodów, informacji lub wyjaśnień powinny być załatwiane najpóźniej w terminie 1 miesiąca od daty wpływu skargi lub wniosku.

2024-03-19 08:02:40  Tomasz Siemiątkowski
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2024-03-19 08:02:40  Tomasz Siemiątkowski

Załączono plik 449126

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste6472555
user_idpuste2502577
fobject_idpuste449126
resource_idpuste482
modelpusteArticle
foreign_idpuste165254
_attachmentpuste1
_activepuste1
2024-03-19 08:02:40  Tomasz Siemiątkowski

Załączono plik 449127

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste6472556
user_idpuste2502577
fobject_idpuste449127
resource_idpuste482
modelpusteArticle
foreign_idpuste165254
_attachmentpuste1
_activepuste1
2024-03-19 08:02:40  Tomasz Siemiątkowski

Załączono plik 449128

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste6472557
user_idpuste2502577
fobject_idpuste449128
resource_idpuste482
modelpusteArticle
foreign_idpuste165254
_attachmentpuste1
_activepuste1
2024-03-19 08:02:40  Tomasz Siemiątkowski

Załączono plik 449143

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste6472558
user_idpuste2502577
fobject_idpuste449143
resource_idpuste482
modelpusteArticle
foreign_idpuste165254
_attachmentpuste1
_activepuste1
2024-03-19 08:02:40  Tomasz Siemiątkowski

Załączono plik 449144

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste6472559
user_idpuste2502577
fobject_idpuste449144
resource_idpuste482
modelpusteArticle
foreign_idpuste165254
_attachmentpuste1
_activepuste1
2024-03-19 08:02:40  Tomasz Siemiątkowski

Załączono plik 449145

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste6472560
user_idpuste2502577
fobject_idpuste449145
resource_idpuste482
modelpusteArticle
foreign_idpuste165254
_attachmentpuste1
_activepuste1
2024-03-19 08:02:40  Tomasz Siemiątkowski

Załączono plik 449146

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste6472561
user_idpuste2502577
fobject_idpuste449146
resource_idpuste482
modelpusteArticle
foreign_idpuste165254
_attachmentpuste1
_activepuste1
2024-03-19 08:02:40  Tomasz Siemiątkowski

Załączono plik 449150

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste6472562
user_idpuste2502577
fobject_idpuste449150
resource_idpuste482
modelpusteArticle
foreign_idpuste165254
_attachmentpuste1
_activepuste1
2024-03-19 08:02:40  Tomasz Siemiątkowski

Załączono plik 449151

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste6472563
user_idpuste2502577
fobject_idpuste449151
resource_idpuste482
modelpusteArticle
foreign_idpuste165254
_attachmentpuste1
_activepuste1
2024-03-19 08:02:40  Tomasz Siemiątkowski

Załączono plik 449152

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste6472564
user_idpuste2502577
fobject_idpuste449152
resource_idpuste482
modelpusteArticle
foreign_idpuste165254
_attachmentpuste1
_activepuste1
2024-03-19 08:02:40  Tomasz Siemiątkowski

Załączono plik 449153

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste6472565
user_idpuste2502577
fobject_idpuste449153
resource_idpuste482
modelpusteArticle
foreign_idpuste165254
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..